PROGRAM LOJALNOŚCIOWY KOI
Udało się! Po miesiącach prób stworzyłyśmy dla Was specjalny program, żeby docenić Wasze zaangażowanie w życie KOI! Wszystko, co tworzymy robimy specjalnie dla Was – naszych Klientek i Klientów. Dokładamy wszelkich starań, żeby oddawać w Wasze ręce dopracowane w 100% produkty. Program lojalnościowy jest zupełnie dobrowolny i polega na kontakcie drogą mailową.
JAK TO DZIAŁA?
Wystarczy, że zrobisz zakupy w KOI, a system zliczy Twoją łączną kwotę zamówień. Wtedy poinformujemy Cię, ile brakuje Ci do nagrody.
Po przekroczeniu konkretnego progu otrzymasz od nas nagrodę drogą mailową. Przygotowałyśmy dla Was aż cztery progi i nagrody!
JAK DOŁĄCZYĆ DO PROGRAMU?
Wystarczy, że zrobisz zakupy w KOI za dowolną kwotę. Wtedy automatycznie wysłany mail poinformuje Cię kiedy otrzymasz od nas nagrodę.
JAK ZREZYGNOWAĆ Z PROGRAMU?
Z programu nie musisz rezygnować, wystarczy, że nie wykorzystasz swojej nagrody.
Regulamin Programu Lojalnościowego
- Opisany w tym regulaminie Program lojalnościowy jest wyłącznie formą reklamy e-mailingowej, nie wymaga dodatkowych zgód, nie zrzesza członków, nie tworzy grupy
- Każdy, kto zrobił zakupy za określoną w dalszych punktach kwotę, otrzymuje mailowo powiadomienie o nagrodzie, czyli rabacie na konkretny procent
- Progi kwotowe, po których przekroczeniu klient otrzyma mailową nagrodę to: 400 zł (1 nagroda), 900 zł (2 nagroda), 1500 zł (3 nagroda), 3000 zł (4 nagroda).
- Wszystkie zakupy klienta sumują się, dzięki czemu jeśli kontynuuje zakupy w sklepie KOI, może w miarę upływu czasu otrzymać wszystkie nagrody
- Nagrodą przyznawaną przez KOI za przekroczenie progu kwotowego jest przyznawany indywidualny kod na następne zakupy. Nagroda 1: -7%, Nagroda 2: -10%, Nagroda 3: -15%, Nagroda 4: -50% każda nagroda przysługuje na maksymalnie 10, najtańszych kosmetyków w koszyku
Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 15.09.2022r. Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie
- Nagrody - kody działają bezterminowo, są jednorazowe
- Klient, który przekroczy próg ponad 3000 zł i skorzysta z 4 Nagrody (-50% na kolejne zakupy) nie może przystąpić ponownie do programu lojalnościowego, aż do czasu uruchomienia kolejnej edycji
- Uczestnik nie ma możliwości zmiany nagrody lub wymienienia jej, wystarczy, że nie wykorzysta swojej nagrody
- Nie istnieją żadne dodatkowe zasady do przystąpienia do programu lojalnościowego, oprócz zrobienia zakupów na podane wyżej kwoty
Reklamacje związane z Programem lojalnościowym Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres siedziby organizatora: ul. Piękna 19, 00-549 Warszawa.
Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.