PROGRAM LOJALNOŚCIOWY KOI

Udało się! Po miesiącach prób stworzyłyśmy dla Was specjalny program, żeby docenić Wasze zaangażowanie w życie KOI! Wszystko, co tworzymy robimy specjalnie dla Was – naszych Klientek i Klientów. Dokładamy wszelkich starań, żeby oddawać w Wasze ręce dopracowane w 100% produkty. Program lojalnościowy jest zupełnie dobrowolny i polega na kontakcie drogą mailową.

JAK TO DZIAŁA?

Wystarczy, że zrobisz zakupy w KOI, a system zliczy Twoją łączną kwotę zamówień. Wtedy poinformujemy Cię, ile brakuje Ci do nagrody.

Po przekroczeniu konkretnego progu otrzymasz od nas nagrodę drogą mailową. Przygotowałyśmy dla Was aż cztery progi i nagrody!

JAK DOŁĄCZYĆ DO PROGRAMU?

Wystarczy, że zrobisz zakupy w KOI za dowolną kwotę. Wtedy automatycznie wysłany mail poinformuje Cię kiedy otrzymasz od nas nagrodę.

JAK ZREZYGNOWAĆ Z PROGRAMU?

Z programu nie musisz rezygnować, wystarczy, że nie wykorzystasz swojej nagrody.


Regulamin Programu Lojalnościowego

  1. Opisany w tym regulaminie Program lojalnościowy jest wyłącznie formą reklamy e-mailingowej, nie wymaga dodatkowych zgód, nie zrzesza członków, nie tworzy grupy
  2. Każdy, kto zrobił zakupy za określoną w dalszych punktach kwotę, otrzymuje mailowo powiadomienie o nagrodzie, czyli rabacie na konkretny procent
  3. Progi kwotowe, po których przekroczeniu klient otrzyma mailową nagrodę to: 400 zł (1 nagroda), 900 zł (2 nagroda), 1500 zł (3 nagroda), 3000 zł (4 nagroda).
  4. Wszystkie zakupy klienta sumują się, dzięki czemu jeśli kontynuuje zakupy w sklepie KOI, może w miarę upływu czasu otrzymać wszystkie nagrody
  5. Nagrodą przyznawaną przez KOI za przekroczenie progu kwotowego jest przyznawany indywidualny kod na następne zakupy. Nagroda 1: -7%, Nagroda 2: -10%, Nagroda 3: -15%, Nagroda 4: -50% każda nagroda przysługuje na maksymalnie 10, najtańszych kosmetyków w koszyku
  6. Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 15.09.2022r. Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie

  7. Nagrody - kody działają bezterminowo, są jednorazowe
  8. Klient, który przekroczy próg ponad 3000 zł i skorzysta z 4 Nagrody (-50% na kolejne zakupy) nie może przystąpić ponownie do programu lojalnościowego, aż do czasu uruchomienia kolejnej edycji 
  9. Uczestnik nie ma możliwości zmiany nagrody lub wymienienia jej, wystarczy, że nie wykorzysta swojej nagrody
  10. Nie istnieją żadne dodatkowe zasady do przystąpienia do programu lojalnościowego, oprócz zrobienia zakupów na podane wyżej kwoty
  11. Reklamacje związane z Programem lojalnościowym Klient może składać  za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres siedziby organizatora: ul. Piękna 19, 00-549 Warszawa.

    Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji

  12. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.